Online agenda gesloten ivm verhuizing. neem contact op voor eventuele mogelijke afspraken, reactie kan langer duren dan normaal! Liever mailen of whatsapp ipv bellen. Hartelijk bedankt voor uw begrip.

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Verzending, retour en terugbetaal beleid

Op deze pagina vindt u meer informatie over de verzending en bezorging van uw bestellingen plus antwoord op veel gestelde vragen:

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Sanne HUID & VOET?
U gaat naar het product dat u wilt bestellen en selecteert het aantal dat u wilt ontvangen. Vervolgens voegt u de producten toe aan uw winkelmand. Wanneer u klaar bent kunt u de geselecteerde producten afrekenen door te klikken op de winkelmand.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 
Wanneer een bestelling voor 15.00 uur wordt geplaatst doen wij ons uiterste best om dezelfde dag de bestelling te verzenden. Indien er geen sprake is van onvoorziene omstandigheden garanderen wij de levering van producten binnen 48 uur. Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden. U ontvangt per mail een track-and-trace code waarmee u de bestelling kunt volgen. 

Hoe ontvang ik mijn factuur?
De factuur wordt via e-mail naar u toegestuurd zodra de producten verzonden zijn. De factuur wordt verstuurd naar het emailadres wat u gebruikt heeft om de bestelling mee te plaatsen.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
De producten worden in Nederland via PostNL verstuurd. U ontvangt per mail een track-and-trace code waarmee u de bestelling kunt volgen.

Mijn bestelling klopt niet, wat moet ik nu doen?
Mocht uw bestelling niet kloppen, dan verzoeken wij u contact op te nemen via hvbysanne@gmail.com of telefonisch via 06 3802 7929

Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?
Indien u voor de producten verzonden zijn contact opneemt met bovenstaande contactgegevens kunnen wij de bestelling annuleren of aanpassen naar uw wens. Nadat de producten verzonden zijn is het annuleren of aanpassen van een bestelling niet meer mogelijk.

Wat zijn de kosten van mijn bestelling?
De verzendkosten in Nederland zijn gratis per bestelling (0 – 2 kg). Verzendingen (0 – 2 kg) binnen Europa bedragen €5 per bestelling.  Bestellingen (0 – 2 kg) boven de €200,- worden gratis verzonden binnen Europa.

Hoe word mijn bestelling verstuurd?
Producten worden bezorgd door PostNL. Bezorging vindt plaats op maandag tot en met zaterdag.

Ik woon niet in Nederland, kan ik wel producten bestellen? 
Woont u buiten de EU dan is het evengoed mogelijk producten te bestellen. Gelieve contact op te nemen via hvbysanne@gmail.com

Hoe wissel ik mijn kortingscode in?
Het inwisselen van je persoonlijke kortingscode is erg eenvoudig. In de eerste stap van je bestelproces is een vakje zichtbaar waar u de code kan invullen. Vergeet niet dat een kortingscode altijd tijds- en persoonsgebonden is en u deze eenmalig kan gebruiken.

Hoe kan ik betalen?
We werken voor alle betalingen samen met Mollie, één van de marktleiders in Europa wat betreft online betalingsverkeer. U betaalt veilig, snel en simpel in uw vertrouwde internet betaalomgeving en zonder extra betaalkosten.

Mijn vraag is nog niet beantwoord?
Geen probleem! Neem gerust contact op via hvbysanne@gmail.com, telefonisch via 06 3802 7929 of chat met ons via whatsapp links onderin!